Concurență mare la concursul pentru postul de city-manager al Timișoarei

Interesul pentru funcția de administrator public al municipiului Timișoara s-a dovedit a fi unul foarte mare.

Primarul Dominic Fritz a lansat săptămâna trecută un apel prin care caută o persoană care să ocupe funcția de city manager al Timișoara.

În urma anunțului, au fost depuse aproape 200 de CV-uri. Potrivit lui Dominic Fritz, CV-urile mai pot fi depuse până miercuri seară. Urmează ca din toți candidații care au depus CV-uri să fie selectați trei. Aceștia vor intra în finală, de unde Fritz va alege noul administrator public al Timișoarei.

Haine Dama Toamna Iarna Magazin BIG MagCei care vor să ocupe această funcţie trebuie să îndeplinească o serie de cerinţe.

„Ca administrator public al Timişoarei,

Veţi administra şi gestiona, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiilor publice a Municipiului Timişoara;

Veţi eficientiza constant cheltuielile de funcţionare ale Primăriei Timişoara şi ale instituţiilor din subordine;

Veţi asigura întreţinerea şi funcţionarea investiţiilor publice făcute de Primărie;

Veţi reprezenta Primăria în raporturile cu contractanţii;

Veţi coordona activităţile de achiziţii publice ale Primăriei;

Veţi răspunde de implementarea şi respectarea serviciilor contractate pentru întreţinerea spaţiilor publice, pentru salubrizare stradală, dezinsecţie şi deratizare şi pentru iluminatul public la nivelul Municipiului Timişoara.

Pentru toate acestea, veţi lucra alături de viceprimari într-o echipă executivă dinamică condusă de Primar. În domeniile pentru care sunteţi responsabil/ă, veţi coordona aparatul de specialitate al primarului”, se arată într-un anunţ al Primăriei Timişoara.

geci si jachete femei modele noiDoritorii trebuie să aibă studii superioare de economie, inginerie, administraţie publică sau domenii similare, experienţă în poziţii de conducere în managementul public şi/sau privat de minim 10 ani, cunoştinţe solide de operare a sistemelor informatice, managementul echipelor complexe şi multidisciplinare, cunoştinţe solide în domeniul bugetării şi execuţiei de bugete, foarte bune aptitudini de negociere; stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze; spirit de echipă, rezistenţă la stres şi o doză de umor; disponibilitate imediată.

Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către Loredana Pintea, consilier personal al Primarului Timișoarei (loredana.pintea@primariatm.ro). Urmează un interviu telefonic cu persoanele selectate. 3 finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de Primarul Timișoarei, care va numi noul Administrator Public, cu un contract de management până la sfârșitul mandatului”.




 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *