FINANȚARE EUROPEANĂ LA PRIMĂRIE

Primăria Municipiului Lugoj a anunțat că a depus pentru aprobare un proiect cu finanțare europeană nerambursabilă pentru realizarea mult așteptatului ghișeu unic și modernizarea sistemului de management informatic și a tehnicii de calcul din cadrul administrației locale. Proiectul a fost depus luni, 24 septembrie, în cadrul programului operațional “Capacitatea administrativă CP10/2018”. Valoarea proiectului este de 3.999.351 lei, din care aproape 3.920.000 lei reprezintă finanțare nerambursabilă, iar circa 80.000 lei contribuția Primăriei Lugoj. Prin acest demers, autoritățile locale intenționează ca la parterul primăriei, în locul Direcției de Asistență Socială Comunitară, care se va muta anul viitor în cazarma de pe strada Banatului, să amenajeze ghișeul unic. De asemenea, va fi modernizată tehnica de calcul  pentru toate serviciile, direcțiile și birourile din subordinea primăriei. Proiectul se înscrie în acțiunea administrației locale pentru punerea în practică a conceptului de smart-city.     

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *