“MIC DEJUN LA MARGINA”, BRAND OFICIAL

Proiectul “Mic dejun la Margina”, început în urmă cu doi ani, a devenit brand oficial al producătorilor din zonă. Localnicii, care produc brânză, caşcaval, pâine, plăcinte dar şi multe alte bunătăţi, îşi pot rezerva dreptul să folosească exclusiv această marcă, dacă lucrează alături de infocentrul turistic din zonă. Potrivit celor de la Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș, Mic Dejun la Margina a devenit un simbol al turismului rural din estul județului.

Delia Barbu, director APDT Timiș:

Mic Dejun la Margina a devenit un brand, este o promisiune deja pentru toți cei care își doresc să viziteze această destinație, au așteptări și ele sunt împlinite aici, pentru că pot beneficia de diferite experiențe în diferite forme. Astăzi am lansat un simbol al acestui brand. Absolut toți producătorii locali care deja s-au alăturat proiectului își pot brandui produsele cu acest simbol pe care l-am realizat  în colaborare cu primăria comunei Margina și care poartă elemente grafice prezente în costume populare vechi de peste 100 de ani, elemente din etnografie și elemente care vorbesc despre experiența gastronomică a locului

Sunt șase producători care au făcut echipă cu Infocentrul Turistic, sub sigla brandului “Mic dejun la Margina”. Au reuşit, în ultimii doi ani să aducă peste 2.000 de turişti, atât din ţară cât şi din străinătate, iar, prin acest proiect, chiar şi producătorii au ajuns să se ajute între ei. Doar în luna aprilie peste 400 de oameni au venit la Margina, atât străini cât și români. Pentru a cumpăra brânză, miere, lavandă și tot ce mai vând producătorii locali trebuie doar să citiți pliantul pe care-l primiți când ajungeți la Infocentrul din comună Margina sau puteți consulta pagina www.discovertimis.com. Comuna Margina se află la circa 40 km distanță de Lugoj, pe drumul national DN68A.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *