SALPREST ARE NEVOIE DE CLIENȚI

Pentru a supraviețui, Salprestul trebuie să atragă şi alți clienți, în afara Primăriei – este recomandarea pe care edilul Lugojului, Francisc Boldea, o face conducerii societății aflate în insolvență. Salprest, care se ocupă acum doar de curățenia orașului, după ce a pierdut contractul de salubrizare în favoarea Retim și gestionarea adăpostului de câini comunitari, a intrat în insolvență în 24 iulie, cu datorii în cuantum de aproape 1,6 milioane de lei. Situația societății este cu atât mai dificilă, cu cât are un singur client – primăria municipiului, iar aceasta prin vocea edilului șef declară că o parte dintre facturi sunt exagerate și nu vor fi plătite.

Francisc Boldea, primarul municipiului Lugoj (PSD):

Au încercat, așa cum ați văzut și în presă să mărească de trei ori prețul pe aceeași activitate de măturare, iar lumea e și nemulțumită că sunt locuri în care nu este curat și mărești prețul de trei ori, ceea ce cred eu că nu poate continua. De fapt noi nici am plătit facturile care depășesc o limită ce a fost stabilită în Consiliul Local

Primarul spune că pentru a supraviețui, Salprestul trebuie să atragă noi clienți.

Francisc Boldea, primarul municipiului Lugoj (PSD):

Am rugat conducerea, consiliul de administrație să schimbe optica total, în sensul că fiind o societate comercială ar putea să aibe contract cu diferite firme din oraș, să curețe iarba din fața instituțiilor, cu diferite unități bugetare chiar, să aibă un contract de salubrizare, de cosire, de tot ce este necesar în curte, la o școală, la un cămin, la spital, la întreținerea parcurilor ș.a.m.d., numai să vrea

Edilul crede că în acest fel, societatea poate avea un buget consistent și implicit ar putea să își mărească numărul de angajați. La ora actuală, Salprest mai are 51 de angajați, cifră a organigramei aprobată în cadrul consiliului local. Toate aceste posturi sunt ocupate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *