SE PREGĂTEȘTE IMPLEMENTAREA GHIȘEULUI UNIC

Lugojul se pregătește de implementarea ghișeului unic. Ieri a avut loc conferința finală a proiectului prin care s-a obținut certificatul ISO 9001 de management al calității în Primăria Lugoj. Proiectul, intitulat ”Dezvoltarea unui management performant în cadrul Primăriei Municipiului Lugoj prin optimizarea proceselor orientate către beneficiari și optimizarea resurselor umane” a fost co-finanțat din fonduri europene. Valoarea totală se ridică la aproximativ 295.000 de lei, din care circa 285.000 de lei reprezintă finanțare nerambursabilă, iar aproape 6.000 de lei contribuția primăriei lugojene. Perioada de implementare a proiectului este de 14 luni, între 28 iunie 2018 și 25 august 2019.  Managerul proiectului, Liviu Savescu subliniază că acesta este un prim pas spre implementarea Ghișeului unic.

Liviu Savescu, manager proiect:

Prin acest proiect, Primăria Municipiului Lugoj a urmărit creșterea calităților serviciilor oferite cetățenilor municipiului Lugoj, o mai mare eficiență a acestor servicii, dar și o creștere a transparenței a acestor servicii care sunt oferite cetățenilor și instituțiilor publice și private

Rezultatele acestui proiect sunt remarcabile.

Liviu Savescu, manager proiect:

Cele mai importante rezultate ale acestui proiect au fost obținerea certificatului de management al calității ISO 9001, dar și  cursuri de instruire pentru 60 de funcționari publici din Primăria Lugoj, privind managementul calității și obținerea de certificate de auditori interni pentru 10 persoane din cadrul Primăriei Lugoj

Implementarea proiectului Ghișeului Unic va dura până la începutul anului 2021. Acum urmează elaborarea unei strategii de dezvoltare nouă și una de oraș inteligent, dar cea mai importantă activitate va fi dedicată unui nou portal, astfel încât aproape toate serviciile pe care le oferă Primăria Lugoj să fie disponibile și online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *