SONDAJ ORGANIZAT DE PRIMĂRIE

Primăria Municipiului Lugoj vrea să afle dacă cetățenii sunt mulțumiți de calitatea serviciilor pe care le oferă. De aceea de săptămâna trecută, se efectuează un sondaj de opinie prin care oamenii își pot arăta nemulțumirile față de anumite lacune în modul în care angajații primăriei și-ar face datoria. Cât de mulțumiți  sunteți față de comportamentul funcționarilor din Primărie? sau Ce credeți că ar trebui să se schimbe pentru creșterea calității, eficienței, transparenței și integrității serviciilor oferite cetățenilor? sunt doar două dintre întrebările din chestionar. Cei care doresc să participe la acest sondaj, o pot face descărcând formularul de pe site-ul primărialugoj.ro. Sondajul completat se trimite pe adresa de email

Dan Ciucu,  secretarul Primăriei Lugoj:

În urma unei misiuni efectuate de departamentul de la AUDIT din cadrul instituției, s-a stabilit că este necesară implementarea unei măsuri preventive care se numește codul de etică sau codul deontologic și printre activitățile prevăzute în planul de acțiune apare și acest chestionar. Chestionarul cuprinde mai multe întrebări care se adresează cetățenilor și vizează modul în care percep ei activitățile serviciilor din cadrul instituției. Chestionarele sunt disponibile la biroul de relații cu publicul sau la sediile instituțiilor care aparțin de Consiliul Local, cetățenii le pot lua de acolo, le pot completa și fără să își dea numele, să dea răspunsuri.

Prin acest chestionar se urmărește eficientizarea și îmbunătățirea serviciilor oferite de Primărie.

Dan Ciucu,  secretarul Primăriei Lugoj:

El de fapt este o oglindă a activității serviciilor. Luăm un exemplu. Dacă într-un anumit domeniu există mai multe nemulțumiri, ale celor care completează chestionarul, în mod normal ar trebui găsite soluțiile pentru remedierea deficiențelor

Unii lugojeni se declară mulțumiți de modul în care sunt tratați atunci când ajung la ghișeele Primăriei, alții în schimb spun că ar fi loc de mai bine.

Dacă mergeți la Primărie să plătiți o taxă, un  impozit sau să scoateți un document sunteți mulțumită de serviciile pe care le oferă, de modul în care se comportă? Da, la începutul anului întotdeauna plătesc impozitul  pe apartament, îl plătesc pe tot anul, sunt mulțumită. Nu stau la rând, că nu mă duc chiar în primele zile. Până în luna martie se poate achita taxa. În luna martie îmi plătesc impozitul pentru tot anul

50-50. Nu pot să fac o comparație între modul în care sunt primit și tratat în Germania de oficiile de acolo și cum sunt tratat aici ca cetățean român. E o mică mare diferență. Până și la o bancă dacă te duci, ești servit cu o apă, cu o cafea, aici abia dacă te bagă în seamă

La o perioadă după ce aceste sondaje se vor desfășura, chestionarele se vor centraliza, va fi efectuată o analiză a acestora, iar conducerea primăriei va propune soluții de îndreptare a activității instituției, dacă este cazul.+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *